Sidor

2010-07-15

Juliette Lewis @ Sticky Fingers

Vanligtvis brukar jag lyssna in mig på gruppen/artisten innan jag går på ett gig, men inför Lewis hade jag bara lyssna på några låtar från hennes senaste platta. Men jag och en vän kom dit just när hon och bandet ställde sig på scen! Kan bara säga;

Juliette Lewis Rocks!!!!

Hennes energi lös i mörkret, värmen steg 20 grader på några sekunder, hon började med att sätta sig vid trummorna och lekte lite, sedan ställde hon sig där hon hör hemma framför miken och började sjunga, vilken jävla röst, energin ska vi inte prata med.

Närvarandet!
Energin!
Levererandet!

Hon flörtade med HELA stället, ”kvinnorna vill vara henne, männen vill vara med henne”

Vanligtvis brukar publiken på Sticky vara ganska stillastående, men igår var det ös från första stund till sista stund, hon levererade och vi njut av att vara där.

Fyra metaheads!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar